O TEJ GRZE Gra, która na nowo zdefiniowała gatunek zombie – w pełni zremasterowana. Raj spotyka piekło! Witamy w niezapomnianej apokalipsie zombie – teraz piękniejszej niż kiedykolwiek.
Złapany w środku epickiej epidemii zombie na tropikalnej wyspie Banoi, twoją jedyną myślą jest: przetrwać! Doświadczenie Martwej Wyspy Rozbijaj głowy, łamaj czaszki i tnij je w zapierającą dech w piersiach, zdumiewającą walkę w zwarciu oraz oparty na prawdziwej historii tryb współpracy dla 4 graczy w rozległym, otwartym świecie, czekającym tylko na eksplorację.
Cechy Zawiera wszystkie wcześniej wydane DLC! W pełni zremasterowany: Poznaj Dead Island w wyraźnym Full HD z ulepszoną grafiką, modelami gier i fotorealistycznym systemem oświetlenia z cieniowaniem opartym na fizyce Walka pełna adrenaliny: Rozbijaj głowy, rozbijaj czaszki i siekaj je wybraną bronią w zawziętej, zdumiewającej walce wręcz Płynna gra wieloosobowa w trybie współpracy: współpracuj ze znajomymi, przeżyj historię walki o przetrwanie w oszalałym świecie Odkryj wyspę: Poznaj rajską wyspę; z opuszczonego miasta, zacisznych plaż i rozległych wyżyn – odkryj historię epidemii zombie Poczuj atmosferę: Poczuj gęstą atmosferę - poczuj zniszczenie, horror i szaleństwo. Zanurz się w zamieszaniu, jakie ma miejsce na wyspie.
Data wydania: 22 kwietnia 2024
„W Los Angeles szaleje śmiercionośny wirus zmieniający ludzi w zombie. Choć pogryziono cię i zarażono, twój organizm jest odporny – ale nie jest to zwykła odporność. Poznaj prawdę na temat zarazy i dowiedz się, kim (lub „czym”) naprawdę jesteś. Przetrwaj, ewoluuj i zostań najlepszym pogromcą zombie.”
Aby uczcić premierę oryginalnej ścieżki dźwiękowej do Dead Island 2, rozmawialiśmy z Ryanem Leo Williamsem – głównym kompozytorem oryginalnej ścieżki dźwiękowej DI2 – aby poznać jego spostrzeżenia na temat procesu twórczego, inspiracji podczas jego tworzenia oraz jego ulubionych utworów muzycznych w gra. Cześć Ryan, czy mógłbyś nam opowiedzieć o procesie twórczym podczas tworzenia ścieżki dźwiękowej do Dead Island 2? Wynik DI2 był opracowywany przez ostatnie trzy lata i praca nad czymś tak dużym i różnorodnym jak ten była prawdziwym marzeniem. Jestem naprawdę dumny z OST i nie mogę się doczekać, aż ludzie usłyszą go jako samodzielne wydawnictwo. Jeśli chodzi o kierunek muzyczny, już na początku podjęto decyzję o dopasowaniu zabawnych elementów akcji/horroru do rozgrywki. W miarę postępów gracza muzyka reprezentuje ewolucję dumnej, bezwzględnej podróży polegającej na zabijaniu zombie, która rozgrywa się przed nim.
Aby odejść od typowych tropów, których można się spodziewać po grze o zombie, poczyniono wysiłki, aby uniknąć punktacji opartej na strachu, ponieważ doświadczenie gracza opiera się na wydarzeniach w grze. Naszym bohaterom zależy na rozkwicie, a nie na przetrwaniu. Istnieje doskonała równowaga pomiędzy horrorem a motywami wzmacniającymi, ale w DI2 staramy się używać muzyki, aby uzyskać dramatyczny efekt z chwili na chwilę, a nie tylko jako warstwę tła. Zrzut ekranu 1 Ciężko pracowaliśmy, aby reprezentować Los Angeles, wypełniając świat muzyką diegetyczną, aby podkreślić poczucie miejsca. Na przykład Bel Air ma swoje mega rezydencje reprezentujące elitę Hollywood z naszej gry. W rezydencji Emmy Jaunt znajduje się mieszanka współczesnego miejskiego jazzu i neo-nowej ery muzyki opartej na uzdrawianiu kryształów, podczas gdy Curtis Sinclair ma swoje kowbojskie motywy muzyczne inspirowane westernem, które rozbrzmiewają w jego posiadłości i odzwierciedlają jego przeszłość jako byłego kowboja ze srebrnego ekranu. Patton ma obsesję na punkcie klasycznych hollywoodzkich filmów i tam, gdzie to możliwe, wspieramy jego chwile muzyką z filmów akcji z lat 80. i 90. Dodatkowo w naszej rezydencji mediów społecznościowych pełno jest pomieszczeń z muzyką reprezentującą poszczególne kanały i osobowości influencerów. Na dachu zagrody GOAT słychać muzykę, w której nasza mega wpływowa Amanda Styles prosi gracza o kopnięcie zombie z dachu, aby udostępnił je w mediach społecznościowych.
W dalszej części lokacji odtwarzamy ścieżkę dźwiękową do pokoju w stylu Lit or s**t unboxing, w którym nieotwarte paczki czekają na recenzje od gospodarzy. I wreszcie utwór muzyczny EDM pulsuje w siłowni wpływowych z napisem „Nikogo to nie obchodzi, rób to aż do śmierci”. Krzykacz Nasze przestrzenie do gier w Los Angeles były traktowane niemal jak postacie same w sobie. Każdy obszar został oceniony z myślą, że te różne przestrzenie mają swoją własną, odrębną osobowość muzyczną i dziwactwa. Oznaczało to utworzenie wielu różnych motywów, a sama ich ilość naprawdę wystawiła na próbę moje umiejętności kompozytorskie. Motywy eksploracji lokacji musiały także pasować do różnych intensywności walki oraz wnętrza przerywników filmowych i historii postaci. Jednym z największych wyzwań było „odnalezienie klimatu” muzyki walki w sandboksie. Przetestowano i udoskonalono kilka iteracji poprzez eksperymentowanie z szeregiem technik implementacji muzyki w naszym systemie zarządzania muzyką (Wwise). Założeniem było, aby wynik był unikalny i pasował do sytuacji w grze, dlatego opracowano szereg systemów, które radziły sobie z różnymi sytuacjami w grze. W rzeczywistości usunięto wiele muzyki, aby podkreślić kluczowe momenty, które mają największe znaczenie w grze. Stylistycznie, szybkie tempo walki w DI2 jest zgodne z doktryną utrzymywania stałego tempa i wykorzystywania dużej ilości pulsujących treści o niskiej częstotliwości, aby podkreślić wagę w większych sekcjach walki. Myślę jednak, że udało nam się zachować równowagę w miarę dobrze, a momenty, w których rozbijamy krew z naszych trudniejszych zombie z wierzchołków, dają mi szczególną satysfakcję. „Jeśli zawsze podobała Ci się ta scena z Shaun of the Dead, w której ekipa bije na kość zombie-właściciela pubu prowizoryczną bronią, czy „Don’t Stop Me Now” zespołu Queen lecący z szafy grającej, to jesteś dla siebie uczta.” – GryRadar+ Jakie czynniki według Ciebie miały wpływ na napisanie wyniku DI2? Ogólnie rzecz biorąc, podróż ścieżką dźwiękową wiąże się z pewnym ironicznym mrugnięciem do Hollywood, a po drodze robiłem notatki od niektórych wielkich mistrzów kompozycji muzycznej.
W grze znajdują się subtelne hołdy dla wielu hollywoodzkich artystów, kompozytorów i filmów, które, mam nadzieję, gracze będą mogli usłyszeć. Wpływy te w naturalny sposób pasowały, ponieważ w dużej mierze narracja skupia się na lustrze współczesnego Hollywood. Jeśli chodzi o tworzenie samej muzyki, moim celem było wniesienie czegoś nowego do każdego utworu. Używając części mojego mózgu odpowiedzialnej za projektowanie dźwięku, mam słabość do nakładania na siebie dziwnych elementów w muzyce. Duża część muzyki pod molo w Santa Monica (poprzedzająca spotkanie z Butcho) jest tworzona przy użyciu dźwięku klaksonu imprezowego, zniekształconego tak, że jest prawie nie do poznania. Myślę, że ważne jest, aby próbować wprowadzać innowacje, jeśli...
Dead Island 2 to wyjątkowa mieszanka horroru, mrocznego humoru i szalonego zabijania zombie, która tworzy porywającą pierwszoosobową grę RPG akcji. Zwiedź słynne, skąpane we krwi i opanowane przez zombie Los Angeles. Poznaj ekscytujące postacie i wyrżnij niezliczonych wrogów w krwawej, wybornie szczegółowej walce, korzystając z przeróżnych rodzajów broni, modyfikatorów i umiejętności.
CECHY
Poznaj piekielne LA – w grze Dead Island 2 odwiedzisz najsłynniejsze miejsca w Mieście Aniołów, teraz budzące strach i niepewność. Ekscytująca podróż w klimacie pulp fiction zaprowadzi cię od pokrytych zielenią przedmieść Beverly Hills po pełną osobliwości promenadę w Venice Beach.
Brutalna walka wręcz w otwartym świecie – doznasz najmocniejszych wrażeń płynących z rozwalania całych hord zombie z perspektywy pierwszej osoby. Masz do dyspozycji mnóstwo rozmaitej broni oraz podejść taktycznych charakteryzujących się różnym stopniem brutalności. Pragniemy, aby każdy gracz naprawdę poczuł grozę, tnąc, miażdżąc, paląc i rozszarpując wrogów!
Zostań najlepszym pogromcą zombie – masz do wyboru sześć postaci, z których każda charakteryzuje się niepowtarzalną osobowością i własnymi dialogami. Możesz dowolnie dostosowywać umiejętności każdego pogromcy – nasz nowy system pozwala je błyskawicznie zmieniać, umożliwiając wypróbowywanie najbardziej szalonych kombinacji.
Zmierz się z plagą zombie – poznaj najbardziej zaawansowany system pozbawiania wrogów kończyn, jaki dotychczas wymyślono. W Los Angeles roi się od zombie, które nie tylko wyglądają, ale też zachowują się realistycznie. Te zmutowane stwory są poddanym reanimacji, rozkładającym się sercem Dead Island 2. Napotkasz dziesiątki rodzajów nieumarłych, z których każdy charakteryzuje się wyjątkowymi mutacjami, atakami i niepowtarzalnym stylem LA. Nasze potwory są bezlitosne i zawsze stanowią wyzwanie, jak przystało na prawdziwych mieszkańców Los Angeles. Czy zdołasz tu przetrwać?
Wspólna przygoda w kinowym klimacie – jak przystało na porządną grę RPG, w Dead Island 2 znajdziesz mnóstwo ekscytujących misji, całą gamę zwariowanych postaci i wciągającą historię w stylu pulp, aby w pełni zagłębić się w wynaturzony świat. Na pewno nie skończysz zabawy na jednym przejściu gry! A jeśli zagrasz w szalonym trybie współpracy z maksymalnie trzema innymi graczami, możesz liczyć na bardzo, bardzo długi (i krwawy) pobyt w LA.
Tylko dla klientów w Niemczech – po pokonaniu zombie gracze nie mogą już dalej zadawać im obrażeń ani rozczłonkowywać ich zwłok. Gracze USK mogą rozgrywać sesje w trybie kooperacyjnym z międzynarodowymi graczami poprzez zapraszanie znajomych i dołączanie do nich. W publicznym systemie dobierania gracze USK mogą grać tylko z innymi graczami USK.
OPIS DOTYCZĄCY TREŚCI DLA DOROSŁYCH
Producenci opisują te treści w następujący sposób:
Dead Island 2: This Game may contain content not appropriate for all ages, or may not be appropriate for viewing at work: Intense Violence or Gore, Suggestive Themes, Strong Language, Use of Drugs, General Mature Content.
WYMAGANIA SYSTEMOWE
KONFIGURACJA MINIMALNA:
Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
System operacyjny: Windows 10
Procesor: AMD FX-9590 / Intel Core i7-7700HQ
Pamięć: 10 GB RAM
Karta graficzna: Radeon R9 390X (8192 VRAM) / GeForce GTX 1060 (6144 VRAM)
DirectX: Wersja 12
Miejsce na dysku: 70 GB GB dostępnej przestrzeni
KONFIGURACJA ZALECANA:
Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
System operacyjny: Windows 10
Procesor: Ryzen 5 5600X / Intel Core i9-9900k
Pamięć: 10 GB RAM
Karta graficzna: Radeon RX 6800 XT (16384 VRAM) / GeForce RTX 2070 Super (8192 MB)
DirectX: Wersja 12
Miejsce na dysku: 70 GB GB dostępnej przestrzeni
© 2023 PLAION GmbH and published by Deep Silver. Developed by Deep Silver Dambuster Studios. Additional development by Fishlabs GmbH. Deep Silver, Dead Island, Dambuster, Fishlabs and their respective logos are trademarks of PLAION GmbH. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners. All Rights Reserved.